admin Honza

Vytvořené odpovědi

Prohlížíte 15 příspěvků - 16 z 30 (celkem z 59)
  • Autor
    Příspěvky
  • odpověď na: NELZE MI SPUSTIT HRAT, PROSÍM POMOZTE #2925

    admin Honza
    Správce

    Kristýna: Doporučuji aktuální článek o produktových kódech a Origin účtech:
    http://www.thesims4.cz/navody/produktovy-kod-licencni-aktivacni-klic/

    odpověď na: Chudnutie #2787

    admin Honza
    Správce

    Simíci tloustnou vždycky, když žerou jako prasata. 🙂 Jídlo funguje hodně podobně jako ve skutečnosti, „nezdravé“ pokrmy Simíkům nesvědčí. Například budou mít brzy po nezdravém jídle opět hlad.

    odpověď na: Dodatky k The sims 4 #2771

    admin Honza
    Správce

    Už byl oznámen první dodatek 😉
    http://www.thesims4.cz/tag/hura-do-prace/

    odpověď na: Mizení simíků #2734

    admin Honza
    Správce

    Ahoj, zkuste Origin hru nechat opravit (před tím si zálohujte uložené hry).

    odpověď na: AKTIVAČNÍ KÓD #2733

    admin Honza
    Správce

    Na téma aktivačních kódů brzy vyjde článek na webu. 🙂

    odpověď na: Nejde aktualizace!!!!! #2694

    admin Honza
    Správce

    Ahoj, vypisuje se nějaké chybové hlášení?

    odpověď na: Dlouhé načítáni!!! #2693

    admin Honza
    Správce

    Doporučuji stáhnout antivirový program a prověřit, jestli není v počítači nějaké smetí, protože 4 hodiny instalování rozhodně nejsou normální, The Sims 4 se instaluje maximálně pár desítek minut. Taky je důležité, zda hru instalujete z přiloženého DVD, nebo stahujete vše z internetu – pak by to mohlo být pomalé, pokud nemáte rychlý přístup k internetu.

    odpověď na: Dlouhé načítáni!!! #2595

    admin Honza
    Správce

    Ahoj, neměřil jsem to, ale rozhodně jsou 4 minuty příliš dlouhé na to, aby bylo vše v pořádku. Splňuje počítač hardwarové a systémové požadavky? Je na disku dost místa? Není v počítači nějaký škodlivý software?

    odpověď na: Problém se spuštěním #2439

    admin Honza
    Správce

    Sára: Úplně v pohodě. Mám The Sims 4 od dne vydání, hraju na dvou slabších počítačích (jeden 8 let starý desktop a druhý 3 roky starý low-end notebook) a za celou dobu jsem neměl jediný problém. 🙂 Pokud hra někomu nefunguje, obvykle nejde o problém hry, ale buď je chyba v například zavirovaném počítači nebo potom mezi stolem a židlí. 🙂

    odpověď na: aktualizace ci dokupovani #2365

    admin Honza
    Správce

    Žádné dodatky k The Sims 4 ještě nevyšly. Zdarma jsou tři velké aktualizace, které ještě během podzimu vyšly – Duchové, Bazény a Kariéry. Navíc nyní běží akci na vánoční herní balíček zdarma.

    odpověď na: aktualizace bazénů #2149

    admin Honza
    Správce

    Aktualizace by měl Origin stahovat a instalovat automaticky.

    odpověď na: Dodatky k The sims 4 #1932

    admin Honza
    Správce

    Dodatky k The Sims 3 jsou dodatky k The Sims 3. The Sims 4 je úplně nová hra. 🙂

    odpověď na: Zmena jazyku #1849

    admin Honza
    Správce

    Zkusil bych kontaktovat českou zákaznickou podporu na telefonním čísle +420 228 880 676.

    odpověď na: Zmena jazyku #1802

    admin Honza
    Správce

    Jaký jazyk je nastavený v Originu?

    odpověď na: Technické potíže #1628

    admin Honza
    Správce

    Doporučuji provést kompletní test počítače antivirovým a antispywarovým programem. Ověřte si, zda máte nainstalované správné ovladače, vhodnou verzi DirectX.
    Pokud problémy sami nevyřešíte, napište na zákaznickou podporu, podle kódu chyby poznají, v čem je problém, a poradí, jak jej vyřešit.
    Osobně mám na účtu nahráno u The Sims 4 celkem již 40 hodin a za tu dobu hra nespadla ani jednou, k hraní používám bez problému i 8 let starý hardware.

Prohlížíte 15 příspěvků - 16 z 30 (celkem z 59)